mandag, oktober 31, 2005

Nye spil (nu med billeder!)

En række nye ting har endnu en gang fundet vej til mine hylder:

  • Das Ende des Triumvirats. Essen-nyhed. Tysk spil for 2-3 spillere, omhandlende en (lettere uhistorisk) konfrontation mellem parterne i det første Triumvirat, Cæsar, Pompeius og Crassus. Ser sejt ud.






  • Byzantium. Essen-nyhed. Et Martin Wallace spil (!) hvor spillerne spiller de to stridende parter, Byzans og araberne, ud mod hinanden for egen vinding.






  • War for the Union. Et gammelt, strategisk spil om den Amerikanske Borgerkrig, udgivet af Clash of Arms. Jeg har ejet et eksemplar tidligere, og har nu generhvervet mig et eksemplar i bytte for mit Princes of the Renaissance.






  • Hitler's War. En anden gammel traver jeg har generhvervet i en byttehandel.

  • Soldier Raj. Og endnu et krigsspil, denne gang omhandlende kolonikrigene i Indien (indtil ca. 1840). Multiplayer-spil, udgivet af Avalanche.


Med to tyske spil og tre krigsspil, er der noget at tage fat på!

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start