tirsdag, oktober 11, 2005

KBK: Titan

Efter kun en uge var jeg tilbage i KBK, denne gang med aftale om at spille Titan med Frederik og Sune. Sune kom bedst fra start - langt bedst, faktisk - men jeg begyndte at få nogle points, ikke mindst da jeg slog Frederik ud af spillet. Min titan var således stærk, men ikke noget match for Sunes titangruppe, som til sidst indeholdt 3 kolosser (og assorterede andre nasties)! Jeg blev dog reddet af en af mine andre grupper, fyldt med slanger, som bravt tog kampen op mod Sunes titangruppe. Sejren i den kamp burde nok have været hans, og mit mål var også kun at svække ham lidt, men med usandsynligt fantastiske terningslag (20-30% seksere fra slangerne målt over hele kampen, vil jeg tro!) endte jeg faktisk med at vinde kampen, og dermed spillet. Sune var lidt tavs, og det er der jo ikke noget at sige til, mens jeg var forståeligt kåd. :-)

Samtidig er jeg også begyndt at spille computerudgaven af Titan, Colossus. Jeg spillede det lidt for et par år siden, men fandt den gang brugergrænsefladen for mystisk. Det er dog blevet bedre nu, så nu spiller spillet hurtigt og nemt, og det er supersjovt at spille hazarderet og aggresivt, vel vidende at man ikke er ved at kaste en hel aftens underholdning over bord, da man her bare kan start et nyt spil, hvis ens sats ikke lykkes. Det gør det nu gerne, for AI'erne er ikke så gode til at spille kampe, så man kan slippe af sted med at angribe med dårligere odds en når man spiller mod "rigtige" modspillere...

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start