onsdag, september 07, 2005

Spilsamlingen

Jeg fik lyst til at forevige den del af min spilsamling, jeg har stående derhjemme. Udover spillene på "fars værelse" har jeg desuden mange, mange spil stående i KBK (vel op mod lige så mange som jeg har derhjemme), og har desuden 2-3 flyttekasser stående i kælderen, fyldte med spil.

Men til sagerne! Her er først et par fotos af krigsspils-delen af mine reoler:

Krigsspil, del 1
Krigsspil, del 1

Krigsspil, del 2
Krigsspil, del 2

Og her er sektionen med de andre spil - primært tyske spil - jeg har stående.

Tyske spil
Tyske spil

Der er altså en overvægt at krigsspil, hvilket dog blot afspejler at jeg har de fleste af mine tyske spil (og kun ganske få krigsspil) stående i KBK.

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start