tirsdag, marts 14, 2006

KBK: St. Petersburg, Amun-Re

Denne tirsdag havde vi besøg af to nye, Rasmus og Maëlle. Da jeg ankom var Ken lige blevet færdig med at forklare regler til St. Petersburg som de to andre ikke havde prøvet før, og det spil hæftede jeg mig på. Til trods for Kens og mine gentagne forsikringer om at det var rigtigt, rigtigt vigtigt at have mange forskellige orange kort, var det os to der trak det længste strå i den sammenhæng. Begynderne måtte se den føring de havde opbygget gennem spillet tilintetgjort af Kens og mine ekstra slutpoints, og resultatet var da også en snæver sejr til mig, med Ken på andenpladsen.

Da vi allerede var så godt i gang med at introducere klassikere, faldt valget bagefter på Amun-Re, som Rasmus (bestyrelses-Rasmus, altså!) også valgte at være med til. Seks ture senere stod "gamle" Rasmus som sejrherre, med mig på en ynkelig fjerdeplads. Et held-spil, siger jeg! :-)

Der spilles Amun-Re
Der spilles Amun-Re

En hyggelig aften med godt selskab, dejlig fransk påskeøl og billig chokolade. :-)

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start